maandag 8 januari 2018

KaartPraat

                                                               
Met KaartPraat zou ik graag op deze pagina een uitwisseling van reacties en/of ideeen
op een vraag willen starten.
Je kunt natuurlijk veel leren op YouTube of andere sites, maar ik zou het graag van jullie willen horen hoe of waarom je dit zo doet of juist anders, omdat dat voor jou op die manier handiger werkt.

Een keer in de week op Maandag komt er een vraag voorbij die kan gaan over je blog, materiaal, technieken, of zo maar een vraag van een ander in een reactie die dan ook weer op KaartPraat  kan..

Het gaat mij niet om namen van bekende merken, dat de ene beter dan de andere is, hier heeft iedereen denk ik  z'n favorieten wel in.

Ik hoop een mooie leuke en vooral aardige reactie stroom opgang te krijgen.
Vorige week maandag was de aftrap, die vraag vind je nog op de home pagina van mijn blog waar al een paar leuke reacties op waren.
                                                    

                                                                  
                                                                      Vrolijke groet
                                                                            Ant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten