maandag 22 januari 2018

KaartPraat 4


Wat mooi om te lezen hoe jullie begonnen zijn met kaart maken.
De ene ging van start met hand embossing, een ander met tekststickers, knipvellen,
tekenen,pergamano kwam een paar keer voorbij.
Zo leuk om te zien en vooral om te lezen hoe het allemaal veranderd is.
Bedankt voor jullie leuke reacties. 

Vandaag een kaart met een tekst die ik prachtig vind, en op een kaartje heb geprint
en in mijn boek met aantekeningen bewaar.
Heeft niets met het onderwerp voor KaartPraat te maken maar gewoon omdat die zo mooi is.




KaartPraat vraag 4,

Waarom ben je begonnen te bloggen?

Voor mij was eigenlijk de reden dat ik niet zo goed in schrijven ben en licht dyslectisch. 
 Door een blog te hebben hoop ik  wat sterker te worden in het schrijven.
ik geef me nu erg bloot maar wel eerlijk.
Ook wilde ik mee doen aan een challenge en mijn kaart niet zelf kon posten
en natuurlijk om bij jullie te komen kijken welke leuke kaart je weer hebt gepost. 


               Ik hoop dat jullie weer meedoen aan KaartPraat en een reactie achterlaten.

                                                                     
                                                                    Vrolijke groet
                                                                           Ant


2 opmerkingen:

  1. Hoi Ant, de reden dat ik ben begonnen met bloggen was om mijn "angst" voor computers te overwinnen en er mee om te leren gaan. Mijn dochter zei toen dat ik er iets op moest gaan doen wat mijn interesse al had. Toen liet zij mij het bloggen zien en ik was verkocht. Het fijne is dat ik nu geen computervrees meer heb en me prettiger voel in het "digitale tijdperk" ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ant,
    ik ben begonnen met bloggen doordat een collega tegen me zei dat dat leuk was. Ik had geen idee hoe dat ging, maar het wees zich bijna vanzelf. Ze vertelde me dat je ideeën opdeed bij anderen en dat je reacties kreeg op je creaties. Van het begin af aan (bijna 7 jaar geleden) heb ik het als een verrijking ervaren! Veel leuke contacten en vriendinnen zelfs gemaakt! Wie had dat ooit gedacht....en ik vind de challenges erg leuk, omdat ik wel goed kan knutselen, maar soms uitgedaagd moet worden om eens wat anders te doen (durven).
    En die tekst is in de meeste gevallen waar. Niet iedereen stuurt tegenwoordig meer een geboortekaartje....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen