donderdag 10 augustus 2017

SAFARI.

Nee ik ga niet op safari, maar het zou wel een te gekke reis zijn denk ik.
Al die mooie grote dieren zijn in een natuurfilm al prachtig en interessant,
laat staan als je ze in het echt zou zien.
Bij safari denk ik gelijk aan Afrika, een land van warme kleuren en dan zeker bij zonsondergang.
Dat lijkt mij een  'Moment of Happiness '.


                                     Safari op je kaart is het thema bij CASology.



Ik heb de warme kleuren van de zon gebruikt
daarop vogels en een graspol gestempeld.
Het land Afrika uit zwart papier geknipt en er verhoogd opgeplakt.


Vrolijke groet
Ant.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, past helemaal in kleur bij je thema, mooi
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Ant....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally gorgeous ! Love the inked circle and your bold black image, striking! Thanks for sharing with us at CASology! Anna xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply brilliant ... wonderful warm African sun ... and love your grass and birds in the background. So happy you could join in the CASology challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fantastic! Love the images behind the map and how everything pops against the gorgeous sun. Thanks for playing along with CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen